20 desember 2016

Ymse


Litt Mainecoonkos må til :)


Så er det ei frøken i huset som bare MÅ få med seg da vi pakker inn gaver.
Ingenting er mer artig en gavebånd og papir....
Hun og pus har funnet tonen å det er SÅ artig å se på at de faktisk leker sammen.
Det var jo det som var min mission, skaffe en lekekammerat til pus.
Hun er ikke så mye ute som han, men det har vel litt å gjøre med at hun var
innekatt før hun kom til oss. 
Jeg har jo fått innstallert kattedør, så kattene kan gå fritt ut og inn som de vil :)


Siden jeg har nok julestjerner her i huset fant jeg ut at jeg kan sprite opp
orkideene å lage en "slags" juledekorasjon ut av det.
Litt konglere, mose, sopp og kanelstenger så er du der :)


Juletreet i stua tok vi fra bakgården det også.
Juletreet i gangen er ett litt mindre tre som vi fant 
bare noen få meter fra huset. 
Nokså enkelt å bo i skauen i jula for å si det sånn.
Det er bare å gå ut i pysjen med saga fra 1950 å sage som en gal,
vips så har du ett par juletrær 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)