14 desember 2016

Værskifte


Når jeg kjørte til jobb i dag tidlig var det bare fint ute...
Rett og slett nydelig. Jeg tenkte "julekort" hele veien fra A-B.
Men så kom regnet plutselig, å jeg tenker bare WARUM???
Når sola er tilbake med lyset sitt har jeg LOVA meg sjøl å få meg ut å ta bilder.


På jobb i dag kom det noen innom for å ta farvel.
Er det noe jeg hater så er det farvel. Blir trist bare av ordet.
Nå kjenner jeg ingen av de men det er jo hyggelig å ha bli satt
pris på den tiden de har hatt i det norske forsvaret og kommer og takker.
Jeg ble stående etterpå og tenke at på denne arbeidsplassen vil ting aldri
stå stille eller være det samme. Alle de jeg møter er for en liten stund,
så kommer det nye. Å det er nesten litt rart å tenke på,
jeg blir så vant til at de samme kommer inn, noen snakker jeg mer med enn andre...
Det er jo flere jeg vet hva de skal ha da de kommer så jeg rekker finne det frem før de
når meg, det syns de alltid er festlig.  Men nå er det slutt for noen hundre av de...
En ting er sikkert, det norske forsvaret har mange hyggelige folk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)