29 desember 2016

Romjul


Jeg har klart opprettholde alle planene jeg hadde for denne jula.
Jeg har trollkosa meg å spist....sovet, sett på tv og rett og slett ikke gjort noe spesiellt.
Men jeg gikk på en smell 3 juledag på kvelden. 
Er det noe jeg hater så er det mennesker som får meg til å føle meg jævelig
og ingenting verdt. Jeg bare hater den følelsen.
Så jeg har funnet ut at jeg skal forholde meg til meg selv og ingen andre
fremover, orker ikke komme i flere ubehagelige situasjoner.
Jeg er mer verdt, bare ikke alle som ser det :(
Jeg prøver jo å unngå settinger hvor sånt kan oppstå men i den situasjonen
gikk det ikke, desverre. 
Jeg håper indelig 2017 blir ett bedre år. Jeg skal i allefall beskytte meg selv
mye mer enn hva jeg har gjort.


3 juledag, supretidlig på morgenen, kjørte vi til Riksgrensen (sverige) for å småshoppe litt.
Det var ett forrykende snøvær tidvis men en helt ok tur i godt selskap.


Jeg fikk nye takrenner i høst å det hjalp litt på huset, ser litt bedre ut
enn det som hang og slang fra krigens dager :)

2 kommentarer:

  1. Sender en stor og varm klem nordover til deg :) Hev deg over simple mennesker som fremhever seg selv ved å få andre til å føle seg mindre verd. Ikke la de trykke deg ned. Du vet hva du står for. Du er snill,flink og kreativ. Har fulgt bloggen din lenge, med oppturer og nedturer. Det er dette som ER livet. Men du har virkelig stått igjennom og reist deg. Beundrer alt du har fått til. Du har skapt et varmt og koselig hjem for deg og barna dine. For ikke å glemme dyrene. Tror alle har det godt rundt deg :) Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!

    SvarSlett
    Svar
    1. Målet for 2017 er jeg allerede godt i gang med å tenker stå knallhardt på den både i 2017 og de følgende år :) Snakket om det med noen, hadde jeg ikke hatt nedturene ville jeg ikke klart sette så stor pris på oppturene. Men nå skal jeg forsøke minske ant nedturer å gå for oppturer. Takk for fine ord.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)