12 desember 2016

Julestemning here it comes


Jeg har bedt om ekstra julestemning i år da ikke ting er helt som de skal...
Å jeg tror jammen meg mine bønner er hørt :)
For min del skal det bare snø. 
Jeg syns det er koselig jeg da snøen henger på buskene å det bare laver ned.
Jeg har ikke store området jeg måker ute heller da jeg har en egen brøyter her,
så litt snømåkking gjør bare godt på trappa.
Fikk meg en ny god snøskuflespade også så det er som en lek.
Nå lader jeg opp dagen i dag med kaffe og fyr i ovn, før jeg skal på jobb i ettermiddag.

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk skue da.
    Nydelig julestemning.
    Her også kom d masse sne i går,men mye er regnet bort nå.
    Ha en god mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja gården her er finest på sommeren eller når det er skikkelig julestemning. Nå er det bare vakkert der ute.
      Isj, regn er noe herk, da takker jeg meg heller til mye snø, er så fint atte :)

      Slett
  2. Snøen lyser opp å gir fin stemning.
    Men er egentlig mere fornøyd med sånn me har det nå. litt minusgrader om natta og sol og stille vær på dagen. var over 13 + for noen dager siden.
    lur vestlenning som flytta til aust sio av fjellene.

    Er såpass til vestlenning forsatt, at eg har dårlig samvittighet på ein måte når eg oppholder meg inne i fint vær. Det skjønner ikkje sørlenningene.

    Sender deg ein førjuls klem.

    Godt å se at , kattene dine finner tonen med hverandre, Smiler.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)