30 desember 2016

Da var jula over


Ja da var denne julen over. Den har gått fort. 
Men jeg har gjort de tingene jeg hadde bestemt meg for å det var å ha
kosen på maks og bare slappe av. Jeg tror ungene har hatt en fin jul de også :)


Pus er også fornøyd med jula


De to har jo blitt så gode venner at det er en ren sann fryd å se på.
Det er like før de sover sammen :)


Jeg fikk denne boken i julegave å har begynnt lese.
Jeg skal søren ta meg ha en magisk 2017 det bare sier jeg.
Blåse haue reint for skit for å si det sånn og bare ha en flyt.
Som det står i boken, vi må finne vår egen flyt å den skal jeg få tak i.

3 kommentarer:

  1. Du er rik Gjertrud med to så skjønne barn, ikke vanskelig å se at de er søsken :) Håper du får et bra 2017, det er som de sier: fjeset står på fremsiden av hodet for at vi skal se fremover:) Ha en fin nyttårsaften i morgen:) God natt her i fra sør :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, rikdom består ikke av penger men av kjærlighet. Jeg skal gå for ett mirakeår i 2017 som skal bli magisk :) Godt nytt år til deg

      Slett
  2. Du har noen aldeles nydelige barn Gjertrud.Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.Ha en deilig kveld. Klæm fra Trøndelag <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)