04 november 2016

Snart


Disse to rammene har ligget her 2 år og ventet på innhold.
Nå har jeg omsider knødd meg til å bestille innhold til de.
Ett bilde har jeg tatt selv og det andre har jeg laget til bilde nr 1 :)
Jeg har jo mange tusen bilder å det er ikke enkelt å plukke ut av en sånn mengde.

I dag var det bare fantastisk nydelig å komme hjem fra jobb.
Jula for 2 år siden røyk kaldvannet på kjøkkenet.
Jeg sa det til en venn av meg her en dag, å han trodde jeg tulla...to år??
Han testa krana å bare WHAT??
Så i dag mens jeg var på jobb, fikk han nøkkel hit å la nye rør til meg :)
Så da jeg kom hjem fra jobb brøyt jeg meg nærmest vei til kjøkkenet for å prøve krana...
KALDT VANN!!!
Kattene jubla. De elsker jo drikke vann fra kraner.
Snakk om å være hyggelig, de finnes de også. Ikke at jeg ikke viste det ikke er 
hyggelige mennesker der ute men nå har jeg opplevd så mange som
bare ikke var slik jeg hadde trodd på rekke og rad....å blitt så skuffet så det har vært en nedtur.
Å de siste dagene har jeg opplevd mye hyggelig, heldigvis, så er det håp alikevel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)