07 november 2016

Slappe av


Det er i dag jeg skulle vært på samme location som dette bildet under
å tatt vinterbilder med det rimfrostet som vi har nå, for det er vakkert.
Det er -20 grader å bitende kaldt men jeg bare ser for meg at ett bilde
med dette akkurat her ville vært kongebra.


Men nå skal jeg ikke gjøre så mye...
Jeg har vært hos legen i dag å fått forklaring på hvorfor jeg enda er syk.
Jeg ble syk for 1 mnd og 2 dager siden.
Jeg har vært på jobb og ellers jobba som en helt på gården.
Jeg har vært syk ja men har trosset dette å møtt på jobb,
jeg har jobba med ved da jeg har kommet hjem uansett feber eller ont.
Å dette har utgjort at jeg aldri har blitt frisk å det tuller på seg.
Jeg har rett og slett trosset kroppen sine signaler å bitt tenna sammen.
Nå skal jeg ha 3 dager egenmld + den 4 som jeg har fridag på å
komme meg til normalen. Jeg har lovet meg selv at jeg skal ikke gjøre en dritt på gården. 
Ved får være ved å det som skulle vært gjort får bare ligge.
Den veden, det står ikke om liv å OM noen få % skulle bli ødelagt, så overlever jeg det.
Jeg skal rett og slett se om jeg ikke klarer å sitte i ro de dagene som kommer.
Jeg har jo hatt andre ting jeg har gått med av tanker som sikkert også gjør noe
med hele imunforsvaret. Var noen som sa det til meg. 
Det du har vært gjennom nå kan slå ut på kroppen, å de har nok rett.

Fikk skrevet ut noe medisin som jeg burde henta men nå måtte jeg bare hjem
å fyre i ovnen. Det var 13 grader inne å sånt takler ikke jeg. 
Jeg har varmepumpe men den klarer ikke med den kulden som er nå....
Men blir heldigvis fort varmt da jeg fyrer, jeg bøtter innpå med ved :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)