16 november 2016

Ny liten plan


Jeg har hatt små mål her hele veien, jeg tar ett og ett skritt her på gården.
Det er så mye å ta tak i, å alt koster jo penger...men jeg prøver å gjøre det
enkelt nå før jeg skal seriøst trø til en vakker dag.
Det handler om å ta de viktige tingene å gjøre det litt trivelig rundt meg.
Nå har jeg vært så heldig å fått fikset kaldvannet på kjøkkenet,
jeg har fått meg badvifte på badet med bryter på veggen!! Kryss i taket!

Å i dag stekte jeg karbonader. Kjøkkenvifta mi er sikkert fra krigen
å har sluttet å fungere sikkert i den perioden jeg var baby,
SÅ det var på høy tid med en ny vifte. Jeg fikk virkelig nok etter dagens steiking!
Stekos i hele huset :(
Det var noen her å så på den, den er totalt død.....

Så nå er det frem med malingsbøtta igjen. Skal male kjøkkenet, 2 vegger + taket.
SÅ skal denne her monteres midlertidig på dette stedet...
En dag skal jeg ha meg nytt landlig kjøkken å da skal ovn og vifte flyttes.
Men enn så lenge gjør jeg det lille jeg kan for å ha det mest mulig ok her på haugen.
Jeg føler ett sterkt behov for å ta vare på plassen å føler jeg gjør en grei jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)