22 november 2016

Kaos


Å du salige tid....
De siste dagene har jeg jobba meg ihjel på kjøkkenet.
Nå stod det omsider for runde nr 2 som SÅRT behøvdes.
Det er nesten så man vil grine før man begynner for det er så jævelig.
Men det er bare å bite tenna sammen å jobbe som fy!
Her har jeg revet ned kjøkkenskapet og vifta som var montert på skapet.
Det var bare helt....jeg trenger neppe noen ord for å beskrive det.
Å taket...å kjære min tid....å gud hjelpe meg...
Det er så jeg skjemmes.
MEN......det har blitt slik fordi ingen har gjort noe her
på sikkert tusen år, å det SKREK om hjelp.....
Nå har jeg malt veggen.....hele taket....
Flisene er der enda, de har jeg malt over.
Jeg har andre planer for dette rommet om en stund så derfor
orket jeg ikke gjøre dette til noen dyr affære iom at veggene skal rives
om en liten stund. Nå vil jeg bare gjøre det mer beboelig, å det blir bedre
for hver liten ting jeg gjør.
I dag ble jeg ferdig å male tak og vegger.....
...i morgen skal resten monteres å kjøkkenet ferdigstilles.
Jeg er SÅ glad for at jeg omsider tok meg tiden til å gjøre dette
jeg har tenkt på i mange mange mnd.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)