07 november 2016

Jeg anbefaler denne


I går kveld skulle jeg egentlig se en dokumentar men jeg hadde såvidt 
trykka play å jeg var så dårlig at jeg hadde ikke sjans å se noe som helst.
I dag..ehh natt måtte jeg se den ferdig. 
Det må være en av de tøffeste dokumentarene jeg har sett. Følelsesmessig.
Den var....trist og bra.

På sett og vis tenker jeg dette må være den ultimate dokumentaren å se
på ungdomsskoler og videregående skoler. Det er det første som slår meg.
Vi voksne har kanskje litt å lære av denne også. 
Har du netflix anbefaler jeg deg å se
"A girl like her"

Filmen er 100% ekte, filmet der og da....

Jeg er enda syk å må oppsøke lege i morgen.
Jeg har vært syk over 1 mnd men holdt det gående til i går
da var det så jævelig at jeg tenkte jeg må gjøre noe.
Har vondt enda så vi får se hva legen sier.
Skal forsøke få meg litt søvn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)