05 november 2016

Iskald dag


Det er bare -15 men det er kaldt nok for min del.
Kjennes ut som -30.

I kveld har vi vært på kirkegården og satt ned lys på 3 graver.
Det er jo allehelgensdag i morgen.
Det var så vakkert på kirkegården, det er så mange som hadde tent lys nå i kveld.
Desverre var det for kaldt til å stå og nyte det vakre synet.
Jeg frøys kun på fingrene, men der fryser jeg uansett hva jeg har på.... :(
Jeg er SÅ fornøyd med Cedrico Monetjakken, den er både lekker og varm.
Uggsen har jeg også funnet frem, jeg nekter å fryse.


Så har jeg bakt i dag.
Biscotti
De ble faktisk gode om jeg skal si det selv :)
Jeg tok halvparten å dyppet i sjokolade og resten er helt plain Biscotti.


Flere som syns det er kaldt i dag.....


1 kommentar:

  1. Koselig med tente lys på kirkegården.
    Her er det bare -5,men syns det er kaldt nok. Den så kjempe god ut den jakken.
    Og ikke minst de kakene,mmmm.
    Ha en god søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)