08 november 2016

God service fra Sulland Tromsø


Er det noe jeg er glad for, er det at jeg kjøpte meg bil i en bilforettning.
De skal fikse en feil på min go`bil som tar noen dager, 
å iom at jeg bor her så fikk jeg lånebil.
Jeg har garanti på min bil å det føles bra da det oppstår noe.
De kom ens ærend til gården i går og bytta bil med meg.
Jeg måtte selvsagt ut å kjøre en liten tur i går kveld for å prøvekjøre bilen.
Kjempebra service!!!!

Dette her er en god og veldig pen bil, den har masse finesser og er
enda mer utstyrt enn min for å si det sånn.
Men gud så rart det var å sette seg så lavt igjen.
I en SUV blir du sittende høyere oppe, du føler du har mer oversikt.
Denne er lav, så jeg håper det vil gå bra nedover bakken her som begynner
å slå seg i frostet. Det er liksom ikke bare å peise på ned her for å si det sånn.
Det kan jeg med SUVèn. 
Dette er en 4x4 å er nok en kanonbil. Syns den var god å kjøre,
men uvant for meg som er vant til noe annet bare.
Jeg syns bilen har fine linjer og en pen farge som kler bilen.


Jeg har funnet den ultimate bilen for meg, å det er den jeg har.
Jeg er så fornøyd med min. Jeg har blitt skikkelig glad i den.
For å si det sånn så har jeg hatt bakhjulstrekk på de jeg har hatt
å etter 2 trafikkulykker har jeg egentlig følt meg redd i bil, spesiellt på vinteren.
Jeg har kjørt som ei pingle da rett og slett.
Nå snakker folk om at det er glatt ute osv, men det merker jeg ingenting til med denne saken her.
Å det er en sann befrielse. Nå vet jeg at det kan være en falsk trygghet å det kan være
ekstra glatt i en sving så jeg har det i bakhodet. Men når alt kommer til alt 
så ligger den ekstremt godt på veien. 
Det å føle seg trygg i en bil er en befrielse for meg som har fått litt skrekken.
Sommerstid går det bra som sagt men på vinteren...begge trafikkulykkene skjedde vinterstid.
Eneste jeg er redd for nå er møtende trafikk. Jeg vet jo aldri om de kutter en sving
eller om noen får sleng i en sving.
I allefall, er du på vei til å kjøpe deg bil å er ute etter en trygg vinterbil
så kan jeg anbefale Audi sin Q5. 
Det er en mellomstor bil, verken liten eller stor. Den bruker kanskje litt mer
enn de forrige bilene på mila men det er vel verdte penger med tanke på at jeg føler
meg så sikker som det jeg gjør.
Skulle jeg trekke ned på en ting på Audien er det de store sidespeilene.
Nå vet jeg jo at smaken er som baken bilmessig, å det er jo en grunn til at det
finnes så mange type biler som det faktisk gjør, folk er forskjellig.
Folk har ulik økonomi, ulike behov, ser ulikt på hva som er pent og ikke osv.
Men at dette er en bil som sitter godt på norske vinterveier, ja det er helt klart.

Er du usikker på hvordan bil, gjør som det jeg gjorde.
Jeg satte opp en liste over de jeg syns var interessant, så dro jeg til bilbutikker
og rett og slett lånte med meg hjem biler over ett døgn for å få virkelig prøvd. 
Å prøve en bil 30 min gir deg ikke den rette følelsen.
Så tenker jeg at det er lurt å prøve bilene på vinteren heller enn om sommeren.
Da får du virkelig sett hva de er god for. 
Sånn, det var det bilpratet. Vet at mange damer syns det er kjedelig...
Men kanskje er det noen der ute som går og tenker på å bytte bil....
...Audi Q5 sier jeg da :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)