06 november 2016

Gjertruds kingdom


Jeg fikk ett bilde i dag fra en av elgjegerene som går på tomta mi å jakter elg.
Jeg har aldri sett gården fra "lause lufta" før men her er den altså....
Det er jo litt artig å se, huset i skogen :)
Jeg burde jo vært oppå der og sett ned selv....så det får jeg ta en dag.
Som dere ser fyrer jeg så det står etter, er -16 ute.


I går var en helt merkelig dag. Jeg fikk gjort mye på dagen og ettermiddagen,
men klokken 20 så smalt det. 
Jeg ble akutt dårlig...skikkelig dårlig......Så nå tenker jeg få tak i lege.
Har hanglet 1 mnd og 1 dag for å være nøyaktig men i går tok kaka.
Det må være noe som er veldig galt.

1 kommentar:

  1. Håper du har fått legehjelp og at du etter forholdene har det bra. Er ikke bra å gå og hangle så lenge. For øvrig så er fotoet helt magisk nydelig, for noen farger :) Håper du har det bra, ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)