24 november 2016

Fremover


Det går fremover her på gården. Det går sakte men fremover.
Litt her og litt der så blir alt så mye bedre.
Det er ikke opptimalt. Jeg har en plan, men den kommer senere ;)
Men inntil den drømmen oppfylles så gjør jeg det lille jeg kan av små midler
for å forbedre og prøve hjelpe huset litt, å bare på de siste  2 ukene har jeg gjort mye.

✓ Jeg har omsider fått kaldvannet på kjøkkenet tilbake etter 2 år borte....
✓ Jeg har fått montert vifte på badet og ut
✓ Jeg har revet ut ovn på kjøkkenet
✓ Jeg har malt kjøkkenet og taket ble som nytt
✓ Jeg har montert ny kjøkkenvifte

Jeg er ikke helt ferdig. Det blir ikke opptimalt men...bedre!
Jeg tror vel kjøkkenvifta var dårlig allerede for 20 år siden.
Nå var den totalt død å jeg fikk bare hetta en dag å tenkte at
nå er det nok, nå må jeg ha en vifte som surrer og går da jeg lager mat.
Nå i kveld har jeg lyst til å steike minst 10 kg bacon, bare fordi jeg kan
uten å bli irritabel etterpå :)
Jeg ble i allefall dritfornøyd med taket. Det er så hvitt, rent og pent...
Jeg bare elsker takbjelkene.
Det neste jeg skal male er taket i stuen, men det tar jeg til våren.
Det er takbjelker i stuen også, å det vil alltid bestå her i fremtiden ;)




1 kommentar:

  1. For et arbeidsjern du e :)
    Førjulsklæm fra Lill
    Finnmarking i Telemark

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)