01 november 2016

"Det er bare hyggelig å kunne gi deg noe - det gjør meg bare godt"


I går fikk jeg den sykeste gaven ever.
Jeg åpna den på jobb iom at postkontoret er der jobben ligger ca.
Det var såvidt jeg begynnte gråte altså...jeg måtte holde meg.
Tusen takk IGJEN (iom at jeg vet du leser her)

Å få den:
"Det er bare hyggelig å kunne gi deg noe - det gjør meg bare godt"

Det gjorde meg godt å lese det :)
Jeg har 2 G.O.D.E venner og du er 1 av de.
Det finnes gode mennesker helt klart men mange syns jeg
virker...jeg har ikke det rette ordet.....
Jeg skulle virkelig ønske at dere to bodde her.
Hadde jeg ikke hatt dere to vet jeg ikke....

Nå er det full fyr i ovn, venter besøk av en snilling i bygda som 
skal hjelpe meg med noe i huset. Jeg har kasta kaffetraktern på kok.
Kulda har nådd innlandet å glad er jeg for at jeg har ved.
Er det noe jeg har nok av så er det akkurat det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)