15 november 2016

Da er soverommet omsider ferdig


Jeg har lenge lurt på hva jeg skal ha på veggen på soverommet.
MEN da jeg laget sengegavlen så bestemte jeg meg der og da for hva jeg skal ha på veggen.
Jeg tenkte å prøve få til en helhet på en måte.
Sengegavlen er jo det gamle fjøsgulvet, å her på gården har de drevet med kyr.
Hva er vel mer naturlig da enn ei ku???
Så selvsagt ble det ei ku.
Dessuten er jeg sykt glad i melk så da skrev jeg ned verset til "kua mi jeg takker deg"
å hengte atmed...Så nå kan jeg ligge hver en kveld å se kua i hvitøyet mens jeg
synger sangen, det skal bli lekkert....
Så med kua på høyre side og jesus på den andre sia så må det her bare bli bra!
Amen to that!


1 kommentar:

  1. Stilig og kreativt som alltid:) Hvis ikke dette er koselig å sovne og våkne til så vet ikke jeg :) ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)