03 november 2016

7 sans hjeper ikke


I går var en vanvittig dag.
Det begynner med at jeg har klokken på ringing, for jeg har tidligvakt på jobb.
Står opp, ut å hiver i motorvarmer på bil og etterhvert starter han.
Ordner meg å 5 min før jeg skal kjøre ser jeg at jeg har jo senvakt!!!
Jeg blir forbanna på meg selv at det går an, trøtt var jeg også å kunne sovet lengre.
Så jeg setter meg i stolen, ringer ei veninne og prater over en halvtime om løst og fast.
Nei tenkte jeg da jeg la på, jeg skal dra til min mor å få meg frokostkaffe...
Hiver meg i bilen å kjører. Så begynnte jeg tenke, har jeg sett rett i den 7 sansen?
Jeg må søren ta meg snu å kjøre hjem. 
Låser meg inn....å innser jeg har sett på gal side, vi er jo i November liksom...
Jeg skulle vært på jobb for 5 min siden!!!!
Så....makan til rot i hodet mitt. De var bare å hive seg i bilen å drite i frokostkaffe
å få seg på jobb.

Har litt mye å tenke på om dagen å da blir det rot og kaos.
Kjøpte jo den 7 sansen for å holde styr på det men når jeg ikke engang
klarer se på rett dag så....Men sånn er det da det koker litt rundt meg.

Så fikk jeg hyggelig besøk da jeg kom hjem. 
Moren til ei veninne som kom som aldri har vært her før  stod plutselig på døra + min mor.
Jeg fikk en orkide av henne, jeg syns de er SÅ fine!
Jeg satte den i en av terakottakrokkene jeg har funnet på denne gamle gården.
Jeg har sansen for å ha noe av det gamle her for å gi huset litt sjel.

Lørdagen blir det 4 uker siden jeg ble syk.
I går var jeg værre så jeg har funnet ut at går det ikke over da helgen er ferdig
så må jeg få meg til lege. Å hangle sånn med feber tidvis over så lang tid
er ikke normalt. 

Glasskapet som skimtes skal jeg få montert lys i. 
Å til min store glede sa min mor i går at det står ett fint kaffesett
som mine besteforeldre fikk i gave av han som kjøpte gården til de i 1936 i fjøset!
Det skal inn og straka vegen i skapet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)