27 november 2016

1 søndag i advent


Å himlane du for en dag. Vel jeg våknet SUPERtidlig som normalt etter en fest.
Aner ikke hvorfor det er slik, når man egentlig har behov for å sove ut.
Jeg dro på jobb i ettermiddag å det har gått i ett.
Jeg fikk gjort en liten god gjerning til på jobb i dag and i feel good!

Det har bare snødd noe helt sinnsykt...det er som det ikke har noen ende.
Men vel bevares, jeg liker snø jeg så lenge det ikke blir -40 ute for 
er det noe jeg hater så er det å fryse....

Denne parfymen er veldig god, ett lite tips til deg som er på parfymejakt.


Det er to stykker som bare MÅ være der jeg er.
Om jeg er på badet, vel, da er de også der.
Nokså folksomt får jeg si, men det er koselig da.
Britisken elsker drikke vann fra krana der og maincoonen liker sove i vasken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)