12 oktober 2016

Tyven tyven skal du hete for du stjal...


Hvordan ser en dieseltyv ut?


Jeg dro på jobb syk...feber og fullstendig pakke. Det ble ei hard økt, 
musklene har stivnet å jeg går som en pingvin, å da jeg skulle hjem måtte jeg fylle diesel 
på grombilen selv om jeg egentlig ikke klarte tanken på å gå ut av noen bil. 
Jeg ser ikke ut så jeg kjørte rundt i caps og mørke klær, som fanden på flatmark. 
Jeg ser ut som en likbleik kriminell!
Jeg putta i kortet, gikk og fylte, etter full tank satte jeg meg med capsen inn i bilen igjen å gav gass! 
Jeg forta meg for jeg hadde ingen større ønsker om å bli sett i den her tilstanden, for å si det sånn. 
Det er ikke mange grasiøse bevegelser og spore her nei.
Jeg hadde kjørt ett lite stykke så ringer det inne i bilen. Jeg tar den:

HALLO DET ER FRA SHELL ØVERBYGD HER, DU HAR EN MØRK Q5? 
Ehh...ja??? 
DU HAR TANKA UTEN Å BETALT.

Det var så jeg stod på bremsa. DIESELTYV. Jeg har fan meg blitt en dieseltyv. 
Midt ute i den svarteste skogen innser jeg at jeg er en tyv, jeg har "stjelt"....
Jeg endevendte bilen å fikk meg tilbake hvor jeg bare måtte beklage. 
I feberrusen min hadde jeg tasta pumpe 1 istede for pumpe 3 å ergo hadde det gått rett inn 
i butikken å ikke på kortet.
Da har jeg gjort det også..."stjelt" diesel. 
Noe så pinlig å bli oppringt om at du har "stukket av uten å betale..."
Om du i det heletatt vurderer å stjele diesel. Ikke gjør det!
Dem ringe dæ!!!!

Her er jeg tilbake til stasjonen for å gjøre opp for meg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)