05 oktober 2016

Turbo


For en dag :)
Jeg brukte tidlig på dagen til å rydde og ferdigstille malingsprosjektet mitt
på soverommet. Det ble bra. Nå mangler bare to plakater/bilder til ikearammene mine
som skal henge side by side så er jeg vel nesten ferdig med rommet.
Jeg har brukt god til, tid å være meg....ett år....å det er djævelsk lenge det til meg å være.
Men da jeg setter fart så blir det fart, da nøler jeg ikke :)
Men så er det å finne noe som passer "sjøgløttfargen" på veggen inni rammene...


Da det var gjort så var det å dra på jobb hvor jeg jobbet alene hele dagen.
I dag storkosa jeg meg på jobb, så mange hyggelige folk som var innom,
så jeg ble jo bare i ett så godt humør :)
I dag kom også nest siste del av "rommet". Jeg har vært nødt til å bruke ikea littegranne.
Jeg skal lage til noe selv, så ikea, så bruke ting jeg har funnet på gården for å lage til
det rommet jeg håper på å få til.
Så etter jobb har jeg skrudd og montert å det begynner å ta form.
Klokken er snart 01 så jeg bør vel legge meg. Skal opp tidlig i morgen for å 
dra og skifte til vinterdekk på bilen. Det er minusgrader ute da jeg kjører hjem
fra jobb å jeg satser ikke liv eller bilen på at noe skal skje, så jeg vil være føre var.
Etter det må jeg sette ned veistikker på en 250 meter lang gårdsvei.....
Å så...herregud, så må jeg kaste 2 mål ved i en tilhenger....
Å så...skal jeg på jobb, alene til sent på kveld igjen.
Alt jeg vet er at når denne uka er over skal jeg ha en stor pause
hvor jeg faktisk ikke skal gjøre en dritt...jeg skal sitte på "rommet" og bare slappe av.
God natt....


3 kommentarer:

  1. Så flink du er Gjertrud og for en energi��
    Sjekk ut en side som heter Desino.. de har masse flotte plakater og rask levering��
    Ha ei fin helg.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Har kjøpt derfra, henger ett bilde i stua fra de :) To på rommet til William og ett i en av gangene :) Jeg ser der og vurderer noe botanisk, de har så mye fint....Ja energi ja men sa til meg selv i dag at jeg må roe litt ned bare, så jeg ikke går på noen smellt :) Jeg har det jo ikke travelt...vel eneste ved og veistikker så må jeg kanskje få fortgang men huset vandrer jo ikke noe sted

      Slett
    2. Ta det med ro høres fint ut:) smeller vil vi ikke ha noe av:)
      En kjempefin helg til d�
      Klem fra Gunn

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)