10 oktober 2016

Snart i mål, før-etter


Jeg har brukt litt tid, egentlig ikke mye tid, men mer enn normalt
for jeg pleier være nokså heftig i innsatsen da jeg først starter.
Men så er det jobb, barn, diverse gårdsarbeid også som må prioriteres
innomellom her så ergo har det gått litt tregt.
Dette rommet har vært på halv åtte siden jeg kom hit....
Jeg har jo tatt rom for rom å nå var det dette rommets sin tur.


Jeg var inne på å ta gulvet også men pianoet...
Jeg har flytta det nok der inne å så ikke for meg å bære
det ut og inn for å si det sånn, så gulvet får være slik det er for nå.
De gule veggene og trelistene er i allefall vekk, samme med døra i tre.
Takk og lov for det!!!


Her ble jo alt i tre malt hvitt, veggene gikk fra gult til hvitt/sjøgløtt.
Det var ikke noe trivelig rom....det var kaldt og du følte deg ikke særlig vel.


Men nå er uttrykket litt bedre. Det er varmt og trivelig da du går inn der :)
Jeg føler meg velkommen der inne mer enn noen gang.
Jeg har 2 hyller hvor jeg oppebevarer ting vi bruker til det kreative.
Det er jo enda mye som må ordnes men jeg er close nå.
Dette rommet skal vi bruke til våre kreative sider. 
Jeg håper på mye fotokunst og barnekunst på veggene,
så håper jeg på mange trivelige timer sammens her inne med barna.


3 kommentarer:

  1. Så fint det ble ! Virkelig et sted å kose seg med hobbyer når høsten setter inn. Synes du er kjempeflink. Men lang tid ? Alt er rellativt. Du har fått til utrolig mye på gården på kort tid. Du fortjener absulutt et klapp på skulderen :) Stor inspirasjon å følge deg :)
    Hilsen søring

    SvarSlett
  2. Syns du er flink jeg! Å du får ting gjort.. Ble kjempe fint!
    Nydelig piano da :)
    Ha en god tirsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint og inspirerende rom. Stilig med sorte detaljer på sjøgløttveggen. Den selvlagde hyllen er super, i det hele tatt spot on!! Her kommer dere nok til å få mange fine stunder. Ha en fin dag.:) Hilsen fra enda en søring.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)