11 oktober 2016

Skulle bare sitte


Jeg bestemte meg allerede tidlig på jobb i dag for at da jeg var ferdig,
så skulle jeg hjem å ikke gjøre en dritt. Å det har jeg jo forsåvidt gjort men...
...jeg ble sittende i den her ikeastolen å bare...i fjøsen...lå det ikke...
Så var det å ta på seg skjerf og jakke, var jo kald som is, beine ut å hente inn...
Så begynner jeg å demontere bare for å se at det går.
Så den her lampen, sikkert fra 50-60 tallet, skal få nytt liv. 
Jeg skal kjøpe nytt av det elektriske å montere den.
Ny ledning og kontakt osv. Det er pil råttent det som er innvendig der.
Den skal få seg en heftig vask og skrubb, så skal det bli lys i den igjen :)
Den må selvsagt bli hektet fast på pulten 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)