03 oktober 2016

Jeg skulle bare på badet...


Jeg har vært på jobb i dag og i kveld. Å da jeg kom hjem skulle jeg bare på badet
å endte altså opp på loftet med malingsbøtta.
Da jeg malte alt hvitt da jeg kjøpte her så var tanken bak å få noe farge inn her.
Å nå ser det jo ut som jeg er i gang da.....jeg har 2 prosjekter...nei jeg har flere...
Rommet nede skal ferdigstilles, veistikker må på gårdsveien på 250 meter,
dør til hønene må lages, ved må inn og ved må stablet.
Å nå har jeg vært såpass idiot at jeg har begynnt på loftet også....

Det er vel over ett år siden jeg kjøpte rammer som skal henge på veggen her,
men jeg ville vente med å henge de opp til jeg hadde fått malt...så....
Jeg må finne noe passende å ha i de som kler rommet, gården og huset :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)