02 oktober 2016

I rute


Her er ekte bilder fra ett ekte oppussingssenario.
Det ser søren ta meg ikke ut :) 
Jeg sa til meg selv mens jeg hadde kaos her at det må bare bli værre 
Gjertrud før det blir bedre, dette stod på repeat i hodet mitt.

Den følelsen hvor du klasker malingsbøtta i gulvet og heller ut malingen og tar første 
penselstrøk...du bare tenker...omg, så ser du deg rundt å tenker: alt dette???
Dette er egentlig ett stort rom, aner ikke hvor mange kvm det er men det
føltes i allefall gigantisk mens jeg malte for jeg ble aldri ferdig.

FØR:


ETTER:


Om en uke får dere se det ferdige resultatet over mitt prosjekt.
Jeg er jo langt fra ferdig, jeg har jo bare begynnt.....
Jeg gleder meg i allefall til å komme i mål. Dette er ett rom jeg har hatt
på ønskelisten i noen år å endelig skal jeg få det.
Jeg har enda ikke funnet en liftgardin jeg har lyst på så da får disse gardinene bare henge
og slenge enn så lenge :)

2 kommentarer:

  1. WOW,for en forandring:) Nydelig farge , blir spennende å se det helt ferdig. Stå på Gjertrud, dyktig som alltid. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg likte fargen selv. Var redd for at den skulle bli for kald men den gjør ikke det. En veldig behagelig farge for mitt øye i allefall. Rommet begynner ta form nå i de sene nattetimer men nå skal jeg ta kvelden, en laaaang dag i morgen for min del

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)