13 oktober 2016

Gamle saker og ting


Spør meg om jeg er litt sånn irritert.
Jeg har FRI idag, å når våkner jeg? 06.30!
Å jeg har ligget der som en fjott til nå, nå gadd jeg ikke mer å stod opp.
Jeg er langt fra i form for å si det sånn...kunne jeg bare ikke sovet?

Normalt bruker jeg ikke så lang tid på å ordne ei gammel lampe,
men den her....den var vrien. Mye som var ødelagt innvendig,
gammelt og rustent. Jeg brukte 3 timer, jeg gir meg ikke da jeg først er i gang.
Nå er den oppe og har fått lys i seg igjen :)
Jeg blir så glad jeg, når jeg redder ting som er "søppel" og får brukt det.
Denne lampen er nok noen år for å si det sånn, å det er ekstra artig å ha
noe ikke alle har og noe som har tilhørt her som jeg blåser liv i.
Det som skulle til var en real skrubb, ny ledning, ny kontakt
og en god posjon tålmodighet, å det har jeg da jeg først har bestemt meg for noe.

Som Caroline sa:
Du finn så mye i den fjøsen at du kan bare fløtte ut der, du har jo alt du træng dær!


Usj, iom at bryteren på toppen av lampa var fullstendig gåen
måtte jeg i dag montere på en bryter så jeg slipper dra i kontakten.
Sånn, ferdig!!!


     

2 kommentarer:

  1. Wow,så flink du er! Hva ikke du klarer ;)
    Håper formen blir straks bedre !
    Er ikke det typisk,når man kan sove får man absolutt ikke til ..
    Håper resten av dagen blir fin .
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja skal noe bli gjort er det bare å hoppe i det selv. Jeg har nå fått kjøpt meg honning så det går i melk/honning.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)