10 oktober 2016

Dagen har gått i ett


What a day!
Noen dager er mer heftige enn andre, å i dag har vært en sånn dag.
Først har jeg vært på jobb. Jeg måtte skrape is av bilen i dag....
Sukk, snart er vinteren her.
Å etter jobb har jeg vært i besøk, laget middag, jeg har stukket veistikker
på min 250 meter lange gårdsvei.....Litt av ett styr.
Når du står der med ett spett, å skal sikte i ett og samme hull til stikka...
Jeg er sikker på at rundt hver ei veistikke her har du 3-4 hull rundt.
Men nå er jobben gjort å jeg slipper å tenke mer på det.
Jeg hater å gå rundt å tenke på ting jeg må gjøre...som haster


Så har jeg faktisk rukket vært i besøk også + at jeg har hatt besøk.
Jeg har fortsatt litt inne på "rommet" mitt for å gjøre det ferdig.
Jeg har kjøpt en brukt Imac jeg skal bruke til redigering til bilder, 
å dette er mitt første innlegg på denne maskina. 
Den bærbare er så full nå at jeg sliter med å laste inn bilder der så noe måtte jeg gjøre.
Jeg er fornøyd med maskina og rommet så langt, får ta noen bilder her inne
en dag når det er dagslys for å vise dere hvordan rommet jeg restaurrerte ble.
En liten sniktitt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)