01 oktober 2016

1. Oktober


Helt sykt. Vi er i oktober?????
Jeg syns tiden går så fort jeg, jeg får nesten litt sånn småhetta av å tenke på det.
Anyway, i dag har jeg vært på jobb å kom hjem her i kveld. 
Jeg begynnte selvsagt å male omgående da jeg kom inn døra her.
Jeg klarer ikke la være å jeg er skikkelig i rute også. 
Denne stolen her hadde jeg ikke tenkt å male sånn egentlig, men...
den må nok gjennomgå litt den også. 
Det ser hvitt ut på bildet her men....det er ikke hvitt ;)


Jeg har lagt ut ene kameraet mitt for salg også, dette for å få råd til noe
annet jeg har lyst på. Noen andre får nok helt sikkert glede av mitt kjære 5D
Kanskje en av mine lesere har lyst på nytt kamerahus? Bare å ta kontakt :)
(kun huset jeg selger)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)