07 september 2016

Work in progress...


Her er det bygging in progress. 
Jeg får hjelp av en nabo til inngangspartiet.
Det var bare som det store sorte hull, uferdig. 
Nå skal det tettes å man er godt i gang her. 
Jeg må nok vente til våren igjen med å male det, men da blir det så fint atte....
Det klør jo i fingrene mine etter å få ting i orden her oppe, å jeg mener det,
jeg har ikke ant hvor jeg skulle starte. 
Huset har fått nye takrenner også. Superartig å bruke penger på t.a.k.r.e.n.n.e.r
men det må jo til. For å si det sånn så syns jeg at jeg har fått gjort
utrolig mye her oppe bare på 1 år. Jeg er faktisk DRITFORNØYD med meg selv
og min egen innsats. Jeg har hatt en liten periode nå hvor jeg bare....ja...
Jeg mista lysta til alt men nå... I`M BACK!



Selv holder jeg på i fjøset å bygger litt der. Jeg lager rugekasser, flytter varmelamper
og prøver gjøre det litt mer fint til mine 8 søte små som bor der ute.
Hønene er supernyskjerrig mens jeg holder på, de skal få med seg alt.
Jeg prøver å lage litt tak over varmelampen slik at det blir mer ok for de og at ikke
varmen sprer seg i rommet jeg har bygget.


Til helgen har jeg litt av en jobb. 
Vinterveden er nå kuttet opp å skal inn i fjøset.
Jeg skal få meg utelys på fjøset jeg. Det er så mørkt om kvelden at jeg
ser jo nesten ikke hvor jeg går + at det ser litt mer trivelig ut med belysning.
Jeg har heldivis strøm i fjøset så jeg må bare kjøpe ei lang ledning,
borre ett hull og montere på en stikkontakt så har jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)