10 september 2016

Ved til vinters


I dag har vi vært ute å jobba med veden. Den har blitt kløyva så nå har vi
stått og fått deler av den på henger som skal kjøres til fjøsen for så kastes inn der.
Litt av en jobb dette vedstyret, men det må til her oppe hos meg i allefall.
Å kjøpe ved gjør jeg ikke mer, da jeg har så mye sjøl.


Vi måtte til byggmix også i dag William og jeg.
Vi skal nemlig bygge noe kult senere i dag.
 Da vi hadde fått på oss klærne sa han
"No va du kul mamma" 
Måtte ta ett bilde iom at jeg tydligvis er i en kul dag....
Nå skal vi snart bort på middag hos noen, får i kål neste.
Jeg hadde kjøpt inn får i kål til å lage her hjemme, så sa en av mine naboer at 
hun også fikk lyst på det, så da sa jeg hva om vi samkjører da og spiser sammen.
Så tar vi din kål og min kål og ditt kjøtt og mitt kjøtt å har ett felles måltid.
Jo det var en god ide. Så da kjørte jeg kål og kjøtt til naboen så nå er det bare
å vente til klokka er 15 så er middagen servert. Blir bra det til oss to "kule" skogsfolk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)