17 september 2016

Skogens dronning


What a day. I dag hadde jeg klokka på ringing for jeg hadde bestemt meg
for at today is the day for a tyttebærtur!!!!
Jeg er like skjelden å se i skogen som sjansene er for å se bjørn!!!
Men det var såpass koselig at jeg bestemte meg innerst inni granskauen
for at dette blir absolutt ikke min siste tur. Jeg trivdes godt der inni jeg.
Uansett, det ble på litersvis med bær, å jeg glemte tid og sted så da jeg så på klokka 
var det 30 min igjen til jeg måtte begynne å kjøre på jobb. 
Så det var bare å beine ned fra skauen og rett på jobb.
Å på jobb har det gått i ett!!!!! Non stop.
Så da jeg kom hjem her var det bare å hive seg i tyttebærrenskinga å få det
prekivert i fryseren. Å nå kl 00.30 ble jeg ferdig.....


Mens jeg renska bær fulgte pusi NØYE med fra benken bak meg....
Hun er utrolig artig og spesiell.
Dette fjeset her er noe annet enn ett maincoontryne...
Men nå er det direkte natta fra kjærringa i skauen for i morgen venter dobbelvakt 
på jobb å jeg går ut fra at det blir en heftig opplevelse.

4 kommentarer:

  1. Deilig med en skogstur før jobb :-)
    Morsomme kattebilder også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var det, men jeg kjente det hadde gjort seg ekstra godt med mat og kaffe oppi lia :) Det hadde vært prikken over i`en

      Slett
  2. Alltid bra med en skogstur og når det blir matauk er det ekstra hyggelig:) Søt katt du har fått, den er nok komt til et godt sted. Kan jeg spørre hva du jobber du med? Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg jobber under kantine for ISS inne i en av militærleirene her i Målselv. Ja jeg tenker også at bare de her to finner tonen så er det ingen bedre plass for en katt akkurat her. Kattemekka som jeg kaller det for. Pusi er så søt å har mye rart for seg men hun går enda på tå hev for pus, men jeg ser i dag er det bedre så det her har jeg stor tro på skal gå seg til.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)