22 september 2016

Nå er det like før...


Jeg har ett rom som har stått slik det var siden jeg kom hit.
Noen ganger kan det være greit å få tygga litt på ting før man setter igang.
Jeg har kommet frem til at rommet som er egentlig bare ett roterom med klær og 
tørking av klær skal bli brukt til aktivitetsrom for meg og barna.
Mye må flyttes til andre rom av det som står, noe har jeg solgt....
Å jeg har en plan for hvordan jeg skal lage vårt aktivitetsrom.
Tanken på å ha en egen plass til klipp og lim, maling og tegning og ellers
hva man skal gjøre av sånne ting, den bare har vokst siden jeg kom hit.
Jeg skal lage min egen arbeidsbenk å har planen klar. 
I går etter jobb bestemte jeg meg for farger, så det var bare å suse til Bardufoss
å få tak i sånn at det er enklere å sette i gang når jeg tenker NUHH er det dags.
Jeg valgte sjøgløtt og en farge til, så det blir 2 farger i dette rommet :)
En ting jeg har funnet ut med å eie bolig, å det er at ting tar tid. 
TTT
Jeg har gjort mye her til nå å jeg har MYE som gjenstår men om noen år
så er det så bra atte. Dessuten syns jeg det er litt ok å ha noe å gjøre om jeg
kjeder meg, ha noen tanker som surrer om hva jeg skal gjøre og hva jeg skal
lage ut av det og det. 

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se resultatet. En ting er sikkert, fint blir det :-) God helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)