23 september 2016

Kort natt


Jeg har vel egentlig akkurat kommet fra jobb, rukket å lage meg middag....
Normalt sitter jeg litt oppe etter senvakter men i dag...ehh i kveld....natt kan jeg ikke det.
Jeg skal opp bare om få timer å kjøre til Tromsø. 
Har noen ærender der. 
06 må jeg senest være i kjøring for å rekke det jeg skal å det er tidlig...for meg i allefall.

Bildet er tatt på kirkegården.
Jeg er vel det man kan kalle for en hyppig gjest der.
Jeg finner roen der og liker egentlig gå rundt der å tenke på
positive ting med de jeg engang kjente. Jeg har flere der....ting blir ikke det samme som før
uten mange av disse 
Det er en forferdelig følelse å vite at man aldri mer få møte de igjen....
Men samtidig er det godt å dra i "besøk" til de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)