09 september 2016

Inngangen


Jeg jobber med å få inngangen fin. 
Jeg er godt i gang for å si det sånn. 
Nå har jeg fått tettet hulrommet over inngangsdøra mi pluss at jeg har fått malt huset.
Jeg har enda ett strøk igjen på huset men det tar jeg til våren. 
Da må jeg male det nye som er snekkra også pluss at jeg må male selve trappa
og plattingen. Jeg er usikker på hvordan farge det skal beises i.
Om noen der ute har ett forslag om farge og evt fargekode til meg,
så skrik ut. 
En ting har jeg funnet ut å det er at dette vil ta meg mange år.
Men omg hvor mye jeg har fått utrettet på ett år, jeg klapper meg sjøl på skuldra!


På dette bildet hadde jeg begynnt å male rammen rundt trappa.
Herrejesus for en jobb jeg har hatt, å enda har jeg m.y.e igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)