25 september 2016

Igangsatt


Da var nok en helg over. De går så himla fort.
Vi har hatt får i kål og trollkrem å kosa oss på gården.
Kattene tilvenner seg enda. Det går greit bortsett fra at
pusi jager og freser på pus å det er jo ikke så artig, han som er så snill...
Heldigvis gjør han ingenting tilbake. Han bare legger seg på rygg å purrer
for å vise sitt vennlige vesen, så en dag må hun da bite på å se
hvordan fantastisk herremann hun er her med.

Da har jeg startet i ett nytt rom...første strøk er tatt her og jeg er i ettertid ferdig med strøk 2 
rundt vinduet. Jeg skal ha 1 strøk til her så er det bare resten igjen.
Jeg har laget en liten deadline for meg selv her, å jeg vet jo at jeg er ustoppelig
da jeg først er i ett "driv". 
Jeg skal lage noen ting men måtte bestille andre ting for å gjøre det slik jeg tenker.
Jeg vil ha rommet ferdigmalt før tingene kommer å da er det bare å henge i når jeg kan.
Nå blir det ingen vanvittig sykt bra greie, MEN det blir en ok greie for oss her i huset.
Det vil holde i massevis for oss å den tanken holder for min del.
Alle, også kattene er velkommen inn her da det blir ferdig.
Pusi ville være med meg å male men hun ble ikke så populær der inne
da hun var på tur å hoppe oppi vinduet, for å si det sånn....

Jeg må male hele rommet, bortsett fra gulvet...egentlig har jeg lyst å
"peise over" det også, så jeg får se....Tror neppe jeg gidder for jeg har ett digert
piano her inne å det er ikke så veldig flyttbart....
Taket må jeg ta for der er det trelister på kryss og tvers, noe jeg ikke er spesiellt fan av.
Det blir ikke bare hvitt, jeg er egentlig litt lei hvitt så det kommer en farge her også, 
men noen vegger blir hvite mens andre får seg en god dæsj farge :)
Håper den blir så fin som jeg tror og ser for meg.
Det jeg liker med å ordne her, er tanken på hvor billige middler jeg bruker.
Det MÅ ikke en tykk lommebok til for å pusse opp.
Det handler om å ta mye av det man har, evt snu litt på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)