19 september 2016

Hvor ofte skjer det liksom?


Her i Målselv har alle fått fast veiadresse.
Vel, ikke alle for kommunen har faktisk glemt meg av, noe som faktisk er sykt bra i dag.
Fordi, jeg har i dag fått velge navn på min egen vei, veien til gården.
Det var vel ikke så store tvilen om hva jeg skulle kalle gårdsveien.
Den er ca 250 meter lang og regelen er at uansett om det ikke bor andre der
så må 250 deles på 10 som da blir husnr 24.
Så gata mi...flirer, den heter det samme som gården. Valget falt på:
Gaustadveien 24.
Jeg bor alene her å tenker bo alene her all min tid også. Har ikke lyst å selge
noen tomter what so ever. Jeg ønsker være for meg sjøl her å bevare gårdsfølelsen.
Jeg syns det var skikkelig koselig å få velge veinavnet til gården min helt selv
med ett navn som betyr noe for meg, folk rundt og selve gården.


2 kommentarer:

  1. Det er jo fantastisk! Tenk å få bestemme det selv :-)) håper du får en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja once in a lifetime! Fin uke til deg også :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)