13 september 2016

God innvestering


Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og har fått vasket bilen.
Det er godt å ha det gjort, føles bra i allefall for min del :)
Jeg har lånt en henger som dere ser, den henter jeg ved med som jeg
drefse (som vi sier i nord) ved inn til vedlageret mitt.
Jeg har enda mye vedjobb igjen....får bare bite tenna sammen å ta litt og litt
så blir jeg ferdig tilslutt.

Jeg tror at noe av det smarteste jeg har kjøpt den siste tiden
(bortsett fra mat da) er denne høytrykkspyleren.
Jeg liker rene biler å istede for å kjøre å vaske på stasjoner støtt og stadig
så har jeg spart masse, bare til nå med å kjøpe min egen maskin.
Jeg har en bilshampo jeg blander i den orange flasken som jeg vasker med.
Selv om dette hjelper masse, så tror jeg det er viktig å huske på alt saltet
på vinteren som samler seg under bilen og at man husker å få spylt der også.
På vinteren pakker jeg selvsagt bort "utstyret mitt", det tåler ikke frost.

Det eneste jeg må få ordnet er vannuttak på utsiden av huset.
Nå må jeg trø inn ei ledning gjennom badvinduet og til vaskemaskinuttaket,
å det er tungvint så det holder. Men det kommer, en vakker dag.
Må bare ta litt og litt iom at det er 100000 ting å ta tak i her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)