12 september 2016

Gla`gutt på tur


William liker å gå tur så vi har flydd rundt nå og prata om høsten
og alle fargene og alt som skjer rundt oss i naturen.
Her i nord har vi skikkelig drittvær, surt og kaldt + regn.
Jeg er ikke i 100% form i dag, men det er ikke rart da man ser ut vinduet.
Jeg lot meg heller ikke lure av det fine fredags og lørdagsværet vi hadde,
så jeg og W hyrte på oss selv i 18 grader ute.
Jeg er inne på tanken om å lage ett aktivitetsrom for oss. Ser for meg ett
aktivitetsbord med alt av tegne & malesaker og hyller hvor vi har alt samla.
Det hadde vært mye lettere for oss enn den sermonien det er å ta frem slik vi har det i dag.
Han elsker jo syssle med sånt.....så vi får se om det blir "rom" på oss.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)