04 september 2016

Gjenget


Jeg lurte jo tidligere på hvordan det ville gå med en fuglegrisk katt og fugler
på gården. Vel nå har jeg svaret. Det går superfint. Så har du katt i hus kan du
trygt ha høner. Jeg beskyttet jo hønene for pus da de var kyllinger.
Fuglene sier i fra så katten får automatisk respekt for dyrene. Så er det jo litt større
enn spurvene pus har lagt sin elsk på å ta, så han rører de ikke.
Disse 3 vokste opp på badet mitt :) Så jeg tok inn pus der for å tilnærme han.
Så den dag i dag kan de godt ligge som dette....


Maranen er for meg spesiell. Han var spesiell fra den dagen han kom til gården.
Han ville alltid sitte på meg, men jeg tror han tenker nå at han har blitt for stor.
Jeg kan rope på trappa å han kommer springene ut fra fjøset og bort til meg.
Han pleier ta med seg de andre to, som også er haner, for å tigge mat på trappa.
Kommer jeg ikke ut så roper de på meg...De skal ha mais!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)