27 september 2016

Første blikk


Jeg har en liten malepause å sitter og ser på "gift med første blikk"
Det er nokså intreressant å se hvordan de setter sammen folk og at det
er så komplisert. Hadde de tatt inn meg der så hadde de bare sagt
her er det ingenting som kan passe.
De er modige de som stiller opp der, det skal de ha....
Hadde aldri i verden turt.

I dag har jeg vært på jobb, jeg har fløyet rundt med bil og henger,
jeg har vært på byggevareforettning og kjøpt en ting jeg trenger,
jeg har spist som en mann, jeg har leket med kattene, jeg har vasket 2 maskiner klær,
jeg har malt mye på rommet og føler jeg er godt i gang i prosessen.

Pusi elsker å bli med meg rundt. 
En artig greie hun har er at hun kommer til meg med en ball,
mjauer som da betyr jeg må kaste den, så henter hun den, å så samme all over again.
Som en Hund :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)