07 september 2016

En effektiv dag


Jeg fikk ordnet nokså mye til hønsefarmen min i dag.
Klapper meg sjøl på skuldra. Fikk laget 2 stk rugekasser + ett lite tak inni "bingen"
til de så varmen holder seg bedre. 
Men jeg fikk jo selvsagt mere "driv" der ute.
Jeg tok fatt brekkjernet og gikk løs på det berømte fjøsgulvet mitt.
Når det her tørker så blir det superfint. 
Nå har jeg brukt høytrykkspyler på det først, så har jeg seriøst skrubba det i dusjen.
Nå skal dette få tørke seg ferdig, å så skal jeg lage noe fint av ett gåent og antikk fjøsgulv.
Det andre hiver ser jeg verdien i, å for meg er det artig å bevare det jeg kan bevare.
Nå tror jeg at jeg skal skrubbe meg sjøl i dusjen for jeg føler meg IKKE direkte
ren av å holde på i ett gammelt fjøs med hønsestøv og sponstøv...
Jeg skal kjøpe maling også, men skal selvsagt ikke male fjøsgulvet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)