03 september 2016

Egg-vegg


Da var de 2 første eggene lagt på Gjertruds farm. Det var jammen meg litt av en overraskelse.
Jeg oppdaget det i dag. Jeg holder på å jobbe i fjøset med å bygge en vegg...
Flirer, vel jeg har aldri bygget en vegg før så det skal jeg nok klare.


Jeg skal bygge tvers over en vegg for å ha mindre å varme opp til vinteren.
Så må jeg få laget en dør av noe slag + rugekasser iom at jeg faktisk har ei høne 
blandt de 8 dyrene jeg har der ute.
Jeg har lue på meg pga støvet og dritten i ett nyvaska hår :) Bærre lækkert.


I dag kom jeg så langt som dette. Jeg er godt på vei til å bli ferdig.
Jeg skal lage det trivelig for de har jeg lovet meg selv.


2 kommentarer:

  1. Du er dyktig Gjertrud. En klarer stort sett det en vil, altfor mange ``sover på`` :dette kan jeg ikke, en kommer ikke langt med det. Stå på Gertrud, er innom deg hver dag. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Hev dæ over det og stå på videre��
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)