20 september 2016

Dagene flyr


Etter at jeg begynnte å jobbe så syns jeg dagene bare flyr avsted.
Jeg rekker liksom ikke like mye som før. Jeg har jo mye å gjøre på gården men
tenker med meg selv at jeg tar det over tid....litt nå og litt da så blir det ok tilslutt.

Jeg var en liten tur på kirkegården i kveld. 
Jeg pleier tidvis stikke innom å "hilse" på de jeg har kjær.
Det er noe med slike steder, det er så rolig der....syns det er godt å gå rundt der jeg.


Pusi har funnet seg til rette her hos oss.
Det gikk jaggu meg fort. Jeg så for meg uker jeg med tilvenning.
Men hun har det fint det ser man på henne.
Hun liker å sitte i vinduene å jakte på fluer og se ut.
Jeg må la det gå en stund før jeg tør å slippe henne ut fra huset.
At jeg er 100% sikker på at hun er SÅ hjemme her at hun kommer tilbake.
Jeg hadde fått panikk om hun ble borte....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)