23 august 2016

Tiden går


Etter jeg begynnte i jobb går dagene litt fortere, såpass fort at ei klokke
er på plass på armen så jeg rekker å følge med meg sjøl.
Det bra med å være i jobb er at du egentlig ikke rekker å tenke så mye...
Jeg har jo hatet alle tankene jeg har bært på, å det er som å omsider ha fått fri fra de.
MEN jeg har trengt denne tiden før jobben, for meg selv. Jeg gjorde lurt i å bare være her
den perioden jeg var her. Ikke at jeg drev dank på gården, tvert om...
Jeg syns sjøl at jeg har fått gjort sykt mye her. Men det har vært stillstans den siste tiden
på gårdsfronten. Jeg har litt lyst til å få bygga meg min egen sengegavl av
det gamle fjøsgulvet. Det må jeg bare få til før vinteren kommer. 
Når jeg først får en ide, forsvinner den ikke før den er gjennomført, det er det fine med meg.

Nå skal jeg peise på med sterarinlys i heimen for nå har høsten kommet og det er litt
mørkt på kveldene her i Målselv. 
Ingenting er så koselig som lys rundt omkring.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se sengegavelen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Akkurat nå pågår byggeprosessen i hodet mitt, hvordan lage den så en dag skal jeg ha den klar, om jeg har nok gulv å ta av da vel og merke og planker som egner seg til å ha på ett soverom

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)