28 august 2016

Stå opp fra de døde


Sultanhøna mi forsvant her en dag. Jeg leita og leita ute, men da jeg så hønsehauken
lette fra nedi bakken måtte jeg si til meg selv at jeg måtte legge inn årene.
Den var selvsagt tatt av hauken. 
2 uker etterpå da jeg kom hjem fra jobb lå det noe på tunet her å da jeg skulle
se etter, så var det en av fuglene mine. Så da jeg fikk bært den inn i fjøset igjen,
å så den andre sultanen inne i inngjerdingen der, ble jeg lang i maska.
Altså, 2 uker har den her vært borte, å jeg var 100% sikker på at den var jo død...
Her på gården står man opp fra de døde.
Først katta som faktisk ble tatt av gaupa, så sultanen som bare kom fra oven
å lå på tunet....på en måte skulle jeg ønske at mange av de menneskene jeg har vært
så knytta til og glad i bare kunne stå opp og komme tilbake. Jeg savner noen av de fælt
å det er så mange ting jeg skulle sagt til de som jeg aldri fikk sagt.

2 kommentarer:

  1. Det er jo helt utrolig :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er helt sykt.... Jeg var 100% sikker på at den var borte og død...så bare finner jeg den sovende midt på gårdstunet på natta her.....Men den har kommet seg nå, fått spist og fått varmen i seg + godt selskap av de andre.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)