17 august 2016

Livstegn


Jeg er her men jeg har enda ikke fått blogglysten tilbake.
Det er ingen av dere som har gjort det slik....Jeg har bare fått
hyggelige kommentarer, av de jeg har fått.
Det ligger noe annet til grunn uten at jeg skal utdype det akkurat her og nå,
kanskje en dag at jeg sprekker. 
Vi får se om ånden kommer tilbake å jeg får ett spark i ræva til å både
jobbe videre på gården, ta bilder samt fortsette å skrive.
Men akkurat nå har jeg bestemt meg for å ikke skrive så mye....
Jeg syns det er godt at det ikke skjer en dritt som gjør at jeg ikke kan skrive om noe,
faktisk.
Jeg er på jobb, drar hjem, jobb, drar hjem, det er mitt liv å slik skal det være en god stund.
Skal ikke gjøre mere enn det.
Vel, det skjer jo artige episoder uansett da selv om jeg sitter alene her.....
Men....kanskje en dag slusene åpnes. 




5 kommentarer:

  1. Ønsker veldi sterkt at du må fortsette med bloggen din, er innom daglig for å se om det har kommet noen fine innlegg her.Du er så flink med tekst og flotte bilda legg du også inn.:)

    SvarSlett
  2. Der var du!:) Er innom deg daglig for å se etter livstegn. Positivt for deg at du har en jobb å gå til. Ønsker deg en fin kveld og at du fortsetter å blogge:)

    SvarSlett
  3. Koselig med et livstegn i allefall :-) Det er merkelig at selv om om jeg ikke kjenner deg, føles det som savnet av en gammel venn når det blir stille på bloggen din :)
    Men jeg har full forståelse for at du må prioritere det som er viktig for deg. Ønsker deg alt godt !
    Og koselig om du stikker innom av og til med et livstegn som dette, hvis du føler for det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig skrevet/sagt :) Ja nei jeg er kanskje lett å bli kjent med, å har skrevet på en måte som gjør at folk føler på en måte de kjenner meg, jeg har hørt det før. Det er akkurat det jeg tenker på, hvor mye jeg skal skrive og om jeg må skrive på en annen måte, men om jeg det må, så blir det jo ikke helt meg.... Jeg får se.

      Slett
  4. Så koselig med et livstegn fra deg. Ha en strålende fin arbeidsuke :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)