20 august 2016

Det ruller og går


Her til gards går det sin vante gang. Det er så behagelig for det skjer
absolutt ingeting, ikke annet enn småtterier på gården.
Det er jobb...hjem..jobb...hjem. Jeg har bestemt meg for at ikke noe mer skal skje
enn akkurat det. 
Jeg satt i bilen i dag å tenkte på alle planene jeg har lagt og at de har blitt
gjennomført og jeg har klart det, å jeg er ganske så steil så jeg skal
gjennomføre denne planen også. 
Jeg trives på jobb og jeg trives her hjemme, mer trenger ikke jeg.
Det eneste er at jeg har lyst til å få tilbake gløden med å lage og skape ting på gården.
Det kommer...en vakker dag. 

Hønhanene tigger mat med trappa daglig...jeg har oppdaget at jeg har
flest haner...det oppdaget jeg ei natt hvor alle sa kykkeliky i kor...
Da satte jeg meg opp i 90 grader mens jeg reiv meg i håret å tenkte på hva f jeg hadde gjort...
Spetakkelet varte i 3 kvarter...


En dag de var ute ble desverre denne sultanen tatt av en hønsehauk.
Nå har jeg tatt grep i hønsegården og sperra for hauken
+ at jeg får inn hønene før jeg forlater åstedet.


Jeg fikk forsinket 40 årsgave, denne godsaken her. 
Det er en Bradshawutgave av MK. 
Superfin spør dere meg, gull/rosegull å pynter opp en nokså kjedelig arm....


Lillemann stortrives på trampolina, det var det beste kjøpet jeg har gjort i år.

2 kommentarer:

  1. Koselige gårdsbilder. Synd med sultanen, han var utrolig vakker. Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var trasig men nå har jeg tatt noen grep her som skal beskytte de litt mer. Drømmen var jo frittgående høns på tunet, men de kan kun være løs her da jeg er hjemme + at jeg har lagt noe over inngjeringen for å unngå at hauken kan styrte ned der

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)