11 juli 2016

View


Jeg er her sånn delvis....
Ikke har vi noe sommervær å skryte av, å ikke har jeg noe å skrive om heller....
Jeg har gått inn for at det skal skje så lite som mulig...
Jeg har avlyst en fotografering for 1 gang i historien...
Den satt langt inne men omstendighetene rundt gjorde det desverre slik.
Her er det JOBB og HJEM som gjelder, det holder for meg tror jeg.
Vel, jeg har 2 oppdrag neste mnd som ikke er her i bygda, som jeg skal ta.
Etter de skal jeg ikke ta på meg noe.
MEN jeg kan være flinkere for min egen del å komme meg ut å ta bilder...
Det kan jo være en liten healing bare det :)
Tanken har jo vært der mang en gang men været her oppe har vært forferdelig.
Det bøtter ned med regn å er ikke spesiellt varmt, 9 grader gir ingen hurrastemning.
Til uka blir Canon med meg på biltur, så jeg håper jo på å få litt motiver
på veien dit jeg skal. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)