05 juli 2016

Sjarmedes


I dag har jeg hatt min første arbeidsdag, det var en god og merkelig følelse.
Dette blir bra!

Da jeg kom hjem i kveld etter seinvakta, så stod kjøperen klar her til å overta sjarmedes. 
Det er jo nesten trist altså. Jeg får jo ett forhold  til bilene jeg har,
selv om det er daue ting blir jeg jo vemodig. Jeg ville ikke se på nærmest da han forlot gården
for siste gang....det er så mange minner....men....Nytt liv for min del på alle måter.

Nå er det natt for min del. Klarer liksom ikke gå rett i säng da jeg kommer rett fra jobb,
man må ha litt tid hjemme før man legger seg. Jeg har i allefall hatt en hyggelig
dag på opplæring å hatt noen trivelige timer. Det har gått i ett men jeg liker at noe
skjer i en jobb at det er ting å gjøre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)