07 juli 2016

Roadtrip


Jeg sitter her og planlegger en roadtrip i haue mitt :)
Jeg kjenne jo at jeg blir litt sånn...DJISES av å se på den...
Men samtidig vet jeg at jeg står han av, jeg elsker å kjøre bil.
Det kan godt hende at turen stopper i Hudiksvall og at den går straka 
vegen opp igjen. Jeg bare prøver å tenke muligheter jeg for å si hei til gamle
venner og få sett noe annet....tatt noen bilder og bare kosa meg på tur...
1 ligger under nr 13 så der er startpkt...
Vi får se, jeg kan i allefall ha Hudiksvall som mål her. 
Jeg har bare noen dager å gjøre dette på....Artic Race må jeg kalle det for...
Alt jeg vet er at jeg skal til ett lite sted som heter Harmånger som er på nr 6.
Det er kanskje langt nok....Tanken var bare å slippe kjøre samme vei tilbake,
så har jeg ett sted jeg kan overnatte i Strømmen før nesa settes mot nord.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)