22 juli 2016

HOT


Jeg ba til vår herre om varmt vær og sol, å det har vi fått.
Det ligger på 30+ her så kroppen får jo sjokk....
MEN vi har kosa oss. I går hadde vi besøk med grilling og kake
og i dag har vi bada i bassenget ute, grillet og prøvd å finne skygge.
Jeg har smårydda ut av bilen og alle ting vi hadde med på turen...
Jeg kjøpte meg høytrykksspyler før jeg dro å den fikk jeg bruk for.
Bilen var stappa med mygg da jeg kom hjem å så vel ut som en slags
drapsmaskin, så det var direkte godt å bare få spylt den passe rein.
For å si det sånn er det mye mygg nedover i de finske skogorna.....

Pus var SÅ glad da han så meg, han hoppa og mjaua og du så bare
hele katta jubla. Han har jo hatt folk til å passe på seg mens vi var vekk,
men jeg tror han savna matmor jeg.....
Borte bra men hjemme best. Jeg bare elsker å være her på gården,
å det tror jeg William også gjør. Men i dag ble det litt vel varmt for oss.
Kleggen er på dagtid og mygga på kvelden....nytter ikke hva enn vi gjør,
så det er vel bare å innfinne seg med at sommeren bringer dette med seg :(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)